piątek, 22 stycznia 2016

W sportowych kolorach

Wiadomo, że aby ćwiczyć niekoniecznie potrzebujemy określonego stroju , wystarczy chęć, zapał do pracy , dobra motywacja, ale czy outfit nie może motywować?
Na mojej liście rzeczy, które bardzo mnie motywują na dość wysokim miejscu uklasyfikowały się stroje sportowe, ich różnorodność sprawia, że każdy może znaleźć coś dla siebie. 

W moim przypadku zakupy praktycznie zawsze kończą się tak samo, chcąc kupić coś klasycznego, eleganckiego , kończę na dziale sportowym :D to jak magnes, mnóstwo pięknych kolorów , które same z siebie zachęcają do ćwiczeń. 
Kiedyś preferowałam wyłącznie czarne rzeczy , teraz też jestem ich ogromną fanką, ale coraz częściej sięgam po odważniejsze kolory. Mnóstwo sieciówek w swojej kolekcji ma już pełen wachlarz kolorów i niewątpliwie robią wrażenie na klientach. 
PS. na mnie w przeważającej części -.-


Spotkałam się z wieloma komentarzami, że takie ubrania są strasznie drogie, nie warte swojej ceny i wgl że jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ja niekoniecznie się z tym zgadzam , owszem może i cena jest nieco wyższa, ale trzeba również zaznaczyć, że ubrania wykonane są z całkiem innych materiałów niż te zwykłe. Pozwalają skórze oddychać i czujemy się w nich swobodnie dzięki zastosowaniu tkanin pochłaniających wilgoć. Materiały nie są grube, nie czujemy się w nich jak w skafandrach,które ograniczają ruchy, a tym samym są również doskonałe do ćwiczeń na świeżym powietrzu, kiedy temperatura nieco spada, odzież przepuszcza powietrze, ale zapewnia również ciepło. Patent 2 w 1 czego chcieć więcej.  Oczywiście nie mówię tu o konkretnych markach jak Nike , Adidas, Reebok czy Under Armour , bo tu oprócz dobrego wykonania płacimy również za metkę nie oszukujmy się. Na szczęście coraz więcej sieciówek proponuje równie dobre produkty za znacznie niższą cenę , mowa tu chociażby o H&M, 4F , Decathlon czy Go Sport. 
H&M


4F

Wyszło trochę masło maślane :D chodzi o to że nie przekreślam całkowicie markowych ciuchów tylko uważam, że w pewnych kwestiach można zaoszczędzić np. kupując T-shirty , topy , koszulki, spodenki, leginsy z sieciówek tym bardziej jeśli dopiero zaczynacie przygodę ze sportem i nie spędzacie w takich ciuchach pół dnia a maksymalnie godzinę. Tak czy siak odzież przykładowo z H&M jest wytrzymała i przy odpowiednim stosowaniu wytrzyma z wami dobre kilka lat.
Natomiast jeśli chodzi o obuwie to wydaje mi się że warto zainwestować i wydać trochę więcej zwłaszcza jeśli lubicie biegać . Nogi potrzebują odpowiedniego obuwia , które zapewnią amortyzację przy różnorodnych ćwiczeniach. 
Ja osobiście jestem miłośniczką butów Nike i chyba ta miłość ze mną pozostanie dopóki nogi będą chciały mnie nosić :D
Nike Dual Fusion
Nike Free Run
  Nike Air Max Thea
Nike Air Max

Ważna uwaga: 
Buty do biegania nie mogą być zbyt ciasne , stopa podczas biegania musi mieć swobodę ruchu oczywiście pamiętajmy żeby nie były też o rozmiar większe ! ( umiar we wszystkim potrzebny jest umiar )
Natomiast buty do fitnessu powinny być dopasowane do stopy , podczas wykonywania ćwiczeń stopa nie powinna się przemieszczać , musi być stabilna. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz