wtorek, 12 kwietnia 2016

Kosmetyki

Dziś dość krótki post, ale treściwy. Wiem, że następny miał być z podsumowaniem mojego wyzwania ale coś nie mogę się do tego zabrać, ten miesiąc jest tak trudny jak jeszcze nigdy. Z upragnieniem czekam 13 maja kiedy to wszystko się skończy i mam nadzieję będę miała dużo więcej czasu no i energia wróci. Na dzień dzisiejszy jestem wypompowana , matura zbiera żniwo również jeśli chodzi o moją formę . Wiem, że jest szansa to wszystko nadrobić i liczę na to tylko muszę porządnie wziąć się do pracy. 

A tymczasem coś o kosmetykach z internetowego sklepu COCOLITA . Jeśli dokładnie wiem czego chcę i jestem pewna co do odcieni to głównie na tej stronie zamawiam kosmetyki, przesyłka jest bardzo szybka, produkty nigdy mnie nie zawiodły, także jeśli ktoś nie zna strony to serdecznie polecam. ; )

Produkty jakie zamówiłam to podkład, a dokładnie krem CC , paletę do konturowania, konturówki oraz bazę.

1. Bourjois 123 Perfect CC Krem 32 Light Beige
Według producenta: Łączy pielęgnacyjne działanie kremu z ujednolicającymi właściwościami podkładu. Zawiera pigmenty korygujące. Wygładza i rozświetla cerę. Nawilża do 24 godzin.
Pojemność: 30ml

Moja opinia: Jak dla mnie produkt idealny, uwielbiam podkłady na bazie kremu,gdyż nie obciążają tak skóry. Formuła jest lekka, nie robi efektu maski, a mimo to ma bardzo dobre krycie. Wybrałam kolor 32 tragedii nie ma bo podkład wtapia się w cerę, ale jak dla mnie lepszy byłby nr 31 i następnym razem taki zamówię. Co więcej, po nałożeniu kremu rzeczywiście czujemy nawilżenie, może nie utrzymuje się to długo ale jednak. Skórki nie są widoczne, skóra wygląda promiennie i dodatkowo podkład pięknie pachnie. 

2.Freedom Pudrowa Paleta do Konturowania 

Informacje na stronie:
  • paleta zawiera produkty do rozświetlania i konturowania twarzy 
  • w zestawie znajdują się produkty o konsystencji pudrowej
  • paleta zawiera 2 matowe i 1 błyszczący rozświetlacz
  • w zestawie znajdują się 3 matowe pudry do konturowania
  • do palety dołączony jest pędzel
Moja opinia: Kiedy otworzyłam opakowanie stwierdziłam, że kolory są bardzo jasne, nawet jak na bronzer, jednak po nałożeniu miłe zaskoczenie. Kolory są naturalne, dość chłodne, a na tym mi zależało. Do mojej jasnej karnacji nie pasują inne odcienie. Jeśli chodzi o bronzery to są w pełni matowe, natomiast rozświetlacze pięknie odbijają światło. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru, pędzel dołączony do produktu również spełnia swoją rolę. Paleta dobra dla amatorów, ponieważ raczej ciężko narobić sobie nim plam. Chociaż podobno dla chcącego nic trudnego. ; )

3. Golden Rose Matująca Baza pod makijaż
 Informacje na stronie:
  • baza minimalizuje widoczność porów i drobnych zmarszczek na skórze
  • produkt przeznaczony do cery normalnej i tłustej
  • baza wygładza skórę i pozostawia ją matową
  • produkt absorbuje nadmiar sebum i zapobiega świeceniu się cery
  • baza przedłuża trwałość makijażu

Moja opinia : Jeśli chodzi o ten produkt to opinie o nim uzupełnię trochę później, gdyż nie miałam okazji go testować. Na co dzień nie używam żadnej bazy, a jedynie przy specjalnych okolicznościach. Na chwilę obecną mogę powiedzieć jedynie,że po nałożeniu, skóra jest jedwabiście gładka, a produkt przyjemnie pachnie.

PS. baza spełnia swoją rolę , świetnie wygładza skórę dzięki czemu podkład lepiej wygląda. Będzie doskonały dla cery dojrzałej, gdyż wygładzi zmarszczki, będą mniej widoczne. Dodatkowo baza rzeczywiście przedłuża trwałość makijażu, więc nie musimy poprawiać go podczas ważnych uroczystości i możemy cieszyć się nieskazitelnym wyglądem. Myślę, że cena jest adekwatna co do jakości i ilości produktu, jak na moje potrzeby starczy na baaardzo długo. 

4. Konturówki- Golden Rose
Moja opinia: Kolekcja powoli się powiększa, konturówki Golden Rose są cudowne co tu dużo mówić. Kredki są miękkie, dobrze się rozprowadzają, są bardzo precyzyjne dzięki czemu możemy uzyskać idealny kontur. Chociaż ja zazwyczaj wypełniam całe usta. Mimo matowej formuły nie zauważyłam żeby miały skłonność do wysuszania.
Zrobiłam dla was kilka zdj dla zobrazowania kolorów, będą w kolejności od lewej:
  •  Matte Lipstick Crayon nr 14, 
  •  Emily Long-Lasting Lip Pencil nr 211,
  •  Dream Lips Lipliner nr 510, 
  •  Dream Lips Lipliner nr 512,
  •  Lovely nr 1 (wyjątek w kolekcji, również bardzo dobra konturówka, ale twardsza) ,
  •  Emily Long-Lasting Lip Pencil nr 215, 
  •  Dream Lips Lipliner nr 515



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz